جستجوی پیشرفته   جستجوی وب

صفحه شخصی دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان

شنبه ١٨ ارديبهشت
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 370235
 بازدید امروز : 163
 کل بازدید : 1657307
 بازدیدکنندگان آنلاين : 2
 زمان بازدید : 1/2813
اخبار > اطلاعیه زمان بندی مصاحبه از داوطلبان پذیرفته شده دکتری سال 99، دانشجویان دانشکده علوم انسانی


ارسال به دوست  نسخه چاپي

   اطلاعیه زمان بندی مصاحبه از داوطلبان پذیرفته شده دکتری سال 99، دانشجویان دانشکده علوم انسانی 

 

بسمه تعالی

 

قابل توجه داوطلبان متقاضي مصاحبه دكتري ورودي 99 دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان

 

ضمن عرض تبریک موفقیت شما در پذیرش مصاحبه دوره دکتری دانشکده علوم انسانی، برای پیگیری امور مصاحبه لازم است مراحل زير انجام گيرد:

 

-         جلسات مصاحبه به صورت غیرحضوري (مجازی) بوده و ارتباط صرفاً با نرم افزار Adobe connect   خواهد بود .

 

-         ارتباط مجازي الزاماً بايد به صورت صوتي و تصويري بوده و در صورت عدم امكان تهيه آن، بنا بر بخشنامه وزارتي مصاحبه غير قابل قبول خواهد بود.

 

-         لازم است متقاضي قبل از تاريخ مصاحبه نسبت به نصب نرم افزارها و تنظيمات مربوطه اقدام نموده و طبق جدول ارائه شده‌ی زیر جهت تطبیق و اجرای آزمایشی نرم افزار اقدام نماید.

 

زمان اجرای آزمایشی نرم افزار

 

قبل از شروع جلسه مصاحبه

 

آدرس دريافت نرم افزار

 

https://it.semnan.ac.ir/vcsoft

 

آدرس راهنماي اتصال

 

https://it.semnan.ac.ir/vchelp

 

آدرس سامانه مجازی رشته زبان و ادبیات فارسی

 

http://vc10.semnan.ac.ir/farsi

 

آدرس سامانه مجازی رشته زبان و ادبیات عرب

 

http://vc10.semnan.ac.ir/arabi

 

آدرس سامانه مجازی رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی

 

http://vc10.semnan.ac.ir/feqh

 

آدرس سامانه مجازی رشته تصوف و عرفان اسلامی

 

http://vc10.semnan.ac.ir/elahiat

 

نام کاربری

 

نام و نام خانوادگی (با حروف انگلیسی)

 

کلمه عبور برای ورود آزمایشی

 

semnan (با حروف انگلیسی)

 

 

 

-         هرمتقاضي قبل از ورود به جلسه اصلی به منظور دریافت زمان مصاحبه با شماره کارشناس گروه طبق جدول زیر  و یا گروه واتساپ رشته خود تماس حاصل نمایید.

 

جدول زمان بندي مصاحبه اصلی به شرح زير مي باشدكه پس از مشخص شدن تعداد مراجعان تدقيق خواهد شد.

 

ردیف

 

رشته

 

تاریخ و بازه ساعتی مصاحبه

 

آدرس سامانه مجازی

 

شماره تماس کارشناس دانشکده

 

 

1

 

 

زبان و ادبیات فارسی

 

کد رشته محل

 

1017 (روزانه)

 

1065 (شبانه)

 

1092 (پردیس)

 

دوشنبه 7/7/99

 

سه شنبه 8/7/99

 

چهارشنبه 9/7/99

 

يكشنبه 13/7/99

 

دوشنبه 14/7/99

 

سه شنبه 15/7/99 روز اضافي براي جاماندگان از مصاحبه.

 

زمان بندي در همه روزها: 8 تا 12 و 13:30 تا 18:30

 

http://vc10.semnan.ac.ir/farsi

 

برای ورود به جلسه مصاحبه اصلی از passcode زیر استفاده شود

 

Passcode: کد ملی داوطلب

 

لینک گروه واتساپ برای پاسخ به سوالات داوطلبان:

 

https://chat.whatsapp.com/K7Xf0RwsaHH8CfAxVEmm6T

 

 

02331532189

 

(خانم هدایت)

 

یا

 

02331532132

 

(آقای رحیمی)

 

 

2

 

زبان و ادبیات عرب

 

کد رشته محل

 

1202 (روزانه)

 

1220 (شبانه)

 

چهارشنبه 9/7/99

 

پنج شنبه 10/7/99

 

عصر شنبه 12/7/99

 

صبح چهارشنبه 16/7/99

 

روز اضافي براي جاماندگان از مصاحبه.

 

زمان بندي در روزهای 9/7/99 و 10/7/99: 8 تا 12 و 13:30 تا 18:30

 

http://vc10.semnan.ac.ir/arabi

 

برای ورود به جلسه مصاحبه اصلی از passcode زیر استفاده شود

 

Passcode: کد ملی داوطلب

 

لینک گروه واتساپ

 

لینک گروه واتساپ برای پاسخ به سوالات داوطلبان:

 

https://chat.whatsapp.com/IWS1aovITw54qpiAW5uLmN

 

 

 

 

 

02331532148

 

(آقای عیسی زاده)

 

یا

 

02331532132

 

 (آقای رحیمی)

 

 

3

 

فقه و مبانی حقوق اسلامی

 

کد رشته محل

 

1619 (شبانه)

 

یکشنبه 6/7/99

 

سه شنبه 8/7/99

 

یکشنبه 13/7/99

 

روز اضافي براي جاماندگان از مصاحبه.

 

زمان بندي در همه روزها: 8 تا 12 و 13:30 تا 18:30

 

http://vc10.semnan.ac.ir/feqh

 

برای ورود به جلسه مصاحبه اصلی از passcode زیر استفاده شود

 

Passcode: کد ملی داوطلب

 

لینک گروه واتساپ برای پاسخ به سوالات داوطلبان:

 

https://chat.whatsapp.com/IanJvR4R0wS0AiERuSzkya

 

 

 

 

02331532189

 

(آقای عیسی زاده)

 

یا

 

02331532132

 

(آقای رحیمی)

 

 

4

 

تصوف و عرفان اسلامی

 

کد رشته محل

 

1628 (روزانه)

 

1642 (شبانه)

 

شنبه 5/7/99

 

شنبه 12/7/99

 

دوشنبه 14/7/99

 

روز اضافي براي جاماندگان از مصاحبه.

 

زمان بندي در همه روزها: 8 تا 12 و 13:30 تا 18:30

 

http://vc10.semnan.ac.ir/elahiat

 

برای ورود به جلسه مصاحبه اصلی از passcode زیر استفاده شود

 

Passcode: کد ملی داوطلب

 

لینک گروه واتساپ برای پاسخ به سوالات داوطلبان:

 

https://chat.whatsapp.com/HXf8l8XX5xhBOdmF0XvPEb

 

 

02331532127

 

(خانم تیموری)

 

یا

 

02331532132

 

 (آقای رحیمی)

 

 

 

 

-         تذکر: در صورت عدم اتمام مصاحبه از متقاضیان در تاریخ‌های فوق الذکر، زمان مجدد مصاحبه با هماهنگی دانشکده و متقاضیان، برای هر رشته، نیز اعلام و مصاحبه انجام خواهد شد.

 

-         لازم است كليه مدارك مطابق ليست زير و الزاماً به ترتيب ذكر شده به صورت خلاصه و تفصيلي (مجزا) به ايميل human@semnan.ac.ir   ارسال گردد.

 

مدارک مورد نیاز:

 

1-  تکمیل و ارسال فرم شماره یک بصورت لیست سوابق کامل آموزشی و پژوهشی برای هر داوطلب الزامی می‌باشد.(فرم شماره 1)

 

2-       دانشنامه مقطع کارشناسی

 

3- دانشنامه مقطع کارشناسی ارشد

 

4- ریز نمرات و کارنامه مقطع کارشناسی

 

5- ریز نمرات و کارنامه مقطع کارشناسی ارشد

 

6-گواهی یا مستندات مربوط به برگزیدگی در المپیادهای علمی دانشجویی

 

7- گواهی یا مدرک زبان

 

8- گواهی یا قرارداد حق‌التدریس یا دستیار آموزشی

 

9- صفحه صورتجلسه دفاع نهایی پایان‌نامه کارشناسی ارشد (حتما عنوان پایان‌نامه، نمره اکتسابی و اسامی اساتید راهنما، مشاور و داوران همراه با امضای آنها ثبت شده باشد).

 

10- فهرست فعالیت‌های پژوهشی به شرح و ترتیب زیر:

 

  i.      مقالات ISI، Scopus، ISC و علمی-پژوهشی (با ذکر عنوان مقاله و همچنین نام و اعتبار مجله).

 

    ii.      گواهی ثبت اختراع‌های تاییدشده.

 

    iii.      گواهی برگزیدگی در جشنواره‌های علمی معتبر.

 

     iv.      صفحه‌ی اول مقالات علمی-ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی (با ذکر عنوان مقاله و نام مجله).

 

    v.      صفحه‌ی اول مقالات چاپ‌شده در کنفرانس‌های معتبر داخلی و خارجی (با ذکر عنوان مقاله و همچنین عنوان، سال و سطح کنفرانس).

 

   vi.      تصویر جلد و صفحه‌ی شناسنامه کتاب‌های تألیفی یا ترجمه مرتبط با رشته تحصیلی متقاضی (با ذکر عنوان کتاب و همچنین نوع کتاب).

 

vii.      گواهی اتمام طرح و قرارداد طرح پژوهشی، دستیار پژوهشی، شرکت در کارگاه‌های پژوهشی معتبر و غیره.

 

 

 

لازم بذکر است نوبت دهی مصاحبه پس از دریافت مدارک فوق از طریق ایمیل امکان پذیر بوده، و جزئیات ان متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

هزينه انجام هر مصاحبه مبلغ يك ميليون و دويست و شصت هزار ريال (1،260،000 ريال) مي باشد. در واقع اگر داوطلب در يك رشته (دوره هاي روزانه، شبانه و پرديس) معرفي شده است فقط يك بارهزينه واريز ميكند اما چنانچه در رشته هاي متفاوت معرفي شده و بيش از يك بار از داوطلب مصاحبه بعمل مي آيد بايد براي هر مصاحبه بايد مبلغ 1،260،000 ريال به حساب دانشگاه واريز كند. داوطلب از طريق سامانه گلستان بدون توجه به تعداد رشته هاي قبولي فقط 1،260،000 ريال واريز مي كند و لذا داوطلبان متقاضي شركت در بيش از يك مصاحبه بايد قبل از انجام مصاحبه، هزينه مصاحبه/ مصاحبه هاي اضافي را به حساب درامد اختصاصي دانشگاه نزد بانك مركزي به شماره   IR590100004001086303020713   با شناسه پرداخت   364086371126400000000000000027   واريز كنند و فيش آن را توسط ايميل ارسال كنند.

 

شایان ذکر است رعایت ترتیب‌های بیان‌شده، تاثیر بسزایی در بررسی دقیق‌تر مستندات شما خواهد داشت.

 

        با تشکر

 

 


      

دانلود فايل : form_va_etelaeiehaye_marbot.pdf ( 796KB )

 گروه خبری :اخبار, خبر تصویری, اطلاعیه    چهارشنبه ٢ مهر ١٣٩٩ ساعت :١١:١٥     تعداد نمایش:1102    کد خبر:١٩٨٥٥

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: